Комунальний Заклад "Запорізька спецiалiзована школа-iнтернат II-III ступенiв "Січовий колегіум" Запорiзької Обласної Ради - Офіційний сайт
Тижнева інформація про код… “А чи знаєте ви…?”
14 Жов 2015, Середа

Тижнева інформація про код… “А чи знаєте ви…?”

QR – код – дуже інформативна і корисна в сучасному світі річ, це двомірне зображення, в яке закладається певний текст або цифри. Розробила QR-код в далекому вже 1994 року японська компанія Denso Wave. Японці як передовики автоматизації і технічного прогресу тоді щосили користувалися звичайними штрих-кодами. Але, так як обсяг інформації в них дуже малий (до 30 символів), довелося шукати інше рішення. Їм і став QR-код – двомірне зображення, в яке закладається певний текст або цифри.

На цей час QR-код поширений у країнах Азії (особливо в Японії), поступово розвивається в Європі та Північній Америці. QR-технології успішно застосовують у таких галузях, як банківський сектор, транспорт і логістика, медицина, освіта, соціальні проекти тощо.

Прийнято вважати, що QR-коди – це передусім, інструмент реклами та маркетингу, їх широко використовують у роздрібній торгівлі, наприклад, інтерактивний вибір і замовлення споживачем товарів, які можуть бути привезені вже до моменту приїзду додому. При цьому оплату замовлених товарів також можна здійснити за допомогою QR-кодів, минаючи операції введення конфіденційних даних кредитної карти, що гарантує й безпеку транзакції. Розміщують їх на рекламних щитах, у друкованих виданнях, на етикетках товарів – тобто скрізь, де виробник (бренд) хоче донести до споживача інформацію про свої товари та послуги найбільш зручним і швидким способом.

Максимальна кількість символів, які поміщаються в один QR-код:

  • – цифри – 7089;
  • – цифри і букви (включаючи кирилицю) – 4296;
  • – двійковий код – 2953 байт;
  • – ієрогліфи – 1817.

<- Попередній пост | Наступний пост ->
Коментарі:

Залишити відповідь