Комунальний Заклад "Запорізька спецiалiзована школа-iнтернат II-III ступенiв "Січовий колегіум" Запорiзької Обласної Ради - Офіційний сайт
Підвищуємо фахову майстерність з англійської.
15 Сер 2016, Понеділок


6 (1)
Початок липня
був також надзвичайно продуктивним і для вчителів англійської мови, які долучилися до літньої школи фахової майстерності, організованої за сприяння Міністерства освіти та науки України, організацією British Council та українським відділенням асоціації IATEFL.  Представником нашого навчального закладу була Гутарук Н.В., яка мала змогу поділитися власним досвідом та поглибити свої знання з предмета сумісно із учасниками Всеукраїнського конкурсу «Вчитель року» різного рівня.

Учасники працювали в рамках секції  «Engage me!»,  метою якої було виявити та розробити  найбільш ефективні способи підвищення мотивації учнів до вивчення англійської мови.  Кожен учасник курсу пройшов підготовку за європейскими стандартами  та мав змогу долучитися до дискусії з приводу змін до чинної програми вивчення іноземних мов спілкуючись із провідним спеціалістом по вивченню іноземних мов Коваленко О.Я. Програма 8-денного тренінгу була побудована на матеріалах тренінгів «Вчителі – агенти змін», розробленою Британською Радою, громадською ініціативою GoGlobal і Міністерством освіти та науки України. Всіх учасників було нагороджено сертифікатами, наявність прирівнюється до проходження чергових курсів перепідготовки. Участь у подібних заходах, є безкоштовною, єдиною умовою навчання є поширення отриманих знань серед колег та використання ключових моментів на власних уроках та позакласних заходах.

Детальніше про літню школу фахової майстерності

9f87f6_8c4f97f800b64ea3a1e4d128ff19e60b-mv2_d_2560_1440_s_29f87f6_df6e1fb67096483eadf2dae0faf111dd-mv2_d_2560_1440_s_2Першими, хто мали змогу відчути на собі певні зміни, це – колегіанти, які  брали участь у літньому мовному таборі, проведеному в м.Одеса.  Цільовою групою, для якої вчителем  були адаптовані навчальні матеріали видавництва «Макмілан»  є колегіанти-переможці різноманітних інтелектуальних змагань. Цього року у якості основи для роботи мовного табору було обрано тему “Життєві компетентності”, яка є надзвичайно актуальною для молоді, що веде активне соціальне життя.  Учні  перед початком роботи в процесі опитування озвучили самі проблемні питання, що потребували багато зусиль або ж сторонньої допомоги у вирішенні.   Оскільки учасники були різного віку та різного рівня володіння англійською мовою, усі завдання виконувалися в інтерактивних-міні групах.

В процесі роботи над ключовими мовленнєвими компетентностями учні водночас отримували можливість потренуватися у вирішенні проблемних питань, що супроводжує сучасну активну особистість, зокрема:

  • невербальне спілкування: сила міміки та жестів;
  • стилі лідерів;
  • асертивна поведінка, або майстерність сказати «НІ»
  • як приймати рішення якщо на тебе тиснуть;
  • повага до особистісного просору іншої людини;
  • як підвищити власну креативність;
  • робота в команді;
  • що необхідно для яскравої презентації.

Детальніша інформація  про мовний табір та фотозвіт доступні за посиланням 

7Своєрідним свідченням успішного засвоєння інформації та вдалого її застосування є долучення групи учнвів, під керівництвом Гутарук Н.В. до міжнародного проекту сумісно із однолітками із Болгарії, Греції, Словакії.

Співпраця в рамках даного проекту триватиме впродовж десяти місяців, загальна кількість залучених учнів – 56, віком від 13 до 16 років. Мова спілкування – англійська.  Сподіваємось на плідну співпрацю та успішну реалізацію мовленнєвих та соціокультурних компетентностей.

Детальніше про програму

 

 

<- Попередній пост | Наступний пост ->
Коментарі:

Залишити відповідь