Комунальний Заклад "Запорізька спецiалiзована школа-iнтернат II-III ступенiв "Січовий колегіум" Запорiзької Обласної Ради - Офіційний сайт
Всеукраїнська конференцію «Реформування української середньої школи: інновації у навчально-виховному процесі та оцінюванні»
4 Жов 2016, Вівторок

29 вересня 20114569686_1180960971978185_1227503878_n6 року у м.Києві відбулася Всеукраїнська  конференція «Реформування української середньої школи: інновації у навчально-виховному процесі та оцінюванні» організована Альянсом Програми сприяння зовнішньому тестуванню та адміністрацією Києво-Печерського ліцею №171 «Лідер». Участь в конференції взяла психолог колегіуму Свириденко І.О. На конференції були висвітлені теми Національного моніторингу якості освіти та впровадження інновацій в навчально-виховний процес.

14608053_1180960968644852_152375387_nРаков С.А., консультант Альянсу USETI представив Національну систему моніторингу якості освіти на основі ЗНО. Учасники конференції мали змогу порівняти моделі  НСМЯО, такі як:

  1. ДОВ – доданої освітньої вартості, яка полягає в тестуванні всіх учнів. Основним принципом роботи вчителя в такій моделі моніторингу є необхідність працювати з кожним учнем та визначення діяльності в якій цей учень є успішним.
  2. NAEP (США) – тестування відбувається на репрезентативних вибірках учнів 4 і 8 класів.
  3. PISA – використання міжнародних досліджень для оцінки освітньої системи країни. Вибіркове тестування підлітків 15 років.
  4. NULL – заборона національних моніторингів та рейтингвв (Фінляндія).

Вакуленко Т.С., провідний спеціаліст відділу аналітики і прогнозування Українського центру оцінювання якості освіти докладніше ознайомила з моделлю PISA/14585462_1180961015311514_725293156_n Основне питання PISA: чи володіють 15 річні підлітки основними компетентностями? Чи готові вони до життя?

В Україні з 2015 року розпочалася підготовка до проведення моніторингового оцінювання, яке відбудеться у  2018 році.  Вибірка складатиметься з представників кожної області, але з різних типів шкіл (загальноосвітні, гімназії, ліцеї, інтернати; сільські та міські школи). Програма довільно обирає певних учнів і тільки ці учні можуть взяти участь у тестуванні.

Унікальність PISA у спрямованості на освітню політику, інноваційна концепція грамотності, відповідність до ідеї навчання упродовж життя, регулярність.

Друга часина конференції була присвячена інноваційним методам навчання.

Громовий В.В., шеф-редактор інтернет порталу «Освіта» 14585337_1180960998644849_810772564_nу своєму виступі на тему «Інновація: місія не можлива!» ознайомив з власним досвідом впровадження інновацій, як запобігти протесту колективу, громадськості тощо, наголосивши на необхідності реформування застарілої освітньої моделі для того щоб учні та педагоги могли вільно керувати власною діяльністю.

14585298_1180960991978183_1818597531_nПедагоги Києво-Печерського ліцею №171 «Лідер» представили власний експеримент спільно з інститутом психології Г.С.Костюка: “Створення та впровадження  в навчально-виховний процес інноваційних психологічних методів навчання”.      Представлена система роботи Лабораторії по створенню психолого-педагогічного процесу з метою виховання в учнів ключових компетентностей.

<- Попередній пост | Наступний пост ->
Коментарі:

Залишити відповідь