Комунальний Заклад "Запорізька спецiалiзована школа-iнтернат II-III ступенiв "Січовий колегіум" Запорiзької Обласної Ради - Офіційний сайт
Досвід STEAM-лабораторії “Січового колегіуму”
27 Лют 2019, Середа

25 лютого на базі комунального закладу «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Запорізької обласної ради відбувся семінар-практикум «STEAM-лабораторія як інтеграційна основа підвищення якості викладання природничо-математичних дисциплін у закладах освіти».

Учасники семінару ознайомились з основними можливостями використання шкільної STEAM-лабораторії в закладах освіти та виконали практичні роботи для молодшої, середньої та старшої школи. Досвідом реалізації STEAM-проектів в освітньому процесі поділились представники Запорізької спеціалізованої школи-інтернату “Січовий колегіум” – вчитель інформатики Ольга Аджимян та вчитель математики Тетяна Нагорнова.

З метою посилення зацікавленості учнів та популяризації предметів природничо-математичного циклу і технічної творчості учнів колегіуму у 2018 році почали створювати STEАM- лабораторію із сучасним обладнанням. Придбання 3D принтера та дидактичних комплектів електроніки відкрило нові можливості для реалізації дослідно-експериментальної, конструкторської, винахідницької діяльності учнів та інтеграції навчальних дисциплін. Учні на уроках технологій навчаються самостійно моделювати та виготовляти пристрої для різних дисциплін та реалізовувати навчальні проекти.


З метою підготовки вчителів та реалізації напрямків STEAM-освіти на базі колегіуму було проведено тренінг «Проектно-орієнтовне навчання на базі STEM-лабораторії як інтеграційна основа STEM-освіти» (учасниками стали 12 вчителів природничого напрямку).
Це дало можливість з початку навчального року на базі STEАM-лабораторії реалізувати перші експериментальні STEM-проекти : «Трикутники – від теорії до використання» (7 клас, математика, інформатика, трудове навчання), «Дихання – основа життя» (10 клас, біологія, фізика, інформатика, технології), «Містобудування – від античності до модернізму» (9 клас, мистецтво, інформатика, трудове навчання).


Учні отримують навички моделювання у 3D редакторі та виготовлення власно розроблених моделей (молекул, астролябії, Сонячної системи, моделі архітектурних макетів та інші).

Фотозвіт за посиланням – https://photos.app.goo.gl/naUqdHw8yxqwdDkq6

<- Попередній пост | Наступний пост ->
Коментарі:

Залишити відповідь